La red single gratuita para LGTB
Hola Chicos,
Dejar un mensaje los que seguis interesados, gracias.
Nos vamos a www.masllagostera.com
Etiquetas:
Permalink Responder para Carlitus (RRPP Barcelona) el enero 18, 2011 a las 8:34pm
Permalink Responder para Josep S el enero 18, 2011 a las 10:41pm Ya he hablado con la señora por el tema canino... en breve te hago la transferencia... Según el tiempo que haga, ¿habrá que llevar esos artilugios cuereros? jejejeje
Permalink Responder para Carlitus (RRPP Barcelona) el enero 25, 2011 a las 8:45am
Permalink Responder para Josep S el enero 25, 2011 a las 5:24pm Benvolgut Jordi,
També tens la reserva feta per part meva. Ja saps que la meva assistència està condicionada al periode d´immunització del cadell, que depèn de la data d´entrega.
Abraçada forta.
Josep S.
Permalink Responder para jordi el enero 25, 2011 a las 11:39pm Hola Carles,
Sí ja m'ha arribat. Fins aviat.
Carles dijo:
transferencia realitzada!! ens veiem aviat.
Permalink Responder para jordi el enero 25, 2011 a las 11:41pm Benvolgut Jordi,
També tens la reserva feta per part meva. Ja saps que la meva assistència està condicionada al periode d´immunització del cadell, que depèn de la data d´entrega.
Abraçada forta.
Josep S.
Hola Jordi!.
Jo no hi podré anar.
Ho tinc complicat aquests dies...
Que disfruteu.
Permalink Responder para Joan Vidal el febrero 8, 2011 a las 1:39am hola, com va l'organització d'aquesta sortida? On teniu previst anar? M'ha semblat interessant. Salutacions,
Joan
Permalink Responder para jordi el febrero 9, 2011 a las 12:27am
Permalink Responder para Joan Vidal el febrero 9, 2011 a las 1:55am Hola Jordi!
Gràcies per la teua benvinguda. Certament, aquesta sortida fa molt bona pinta, hi estic interessat!Quanta gent som? 6? Què necessiteu?
Una abraçada,
Joan
jordi dijo:
Hola Joan,
Primer de tot benvingut a la pàgina.
Hem reservat una casa no massa lluny, concretament a La Bisbal del Penedes. Pots veure-la a www.masllagostera.com
Si t'animes encara ets a temps de apuntar-te.
Si necessites més informació no dubtis en preguntar.
Salutacions,
Jordi

© 2012 Creado por Clan-2000