Singles Gay

La red single gratuita para LGTB

Hola a todos.

Discusión con tres meses de adelanto, ya que esta vez hemos decidido que en Marzo nos vamos de fin de semana. Por lo qual la reserva hay que hacerla con tiempo, y los ingresos tambien.

He reservado el fin de semana del

3 y 4 de Marzo en Castellar de n'Hug

en la Casa la Closa (http://www.laclosa.cat/pages/ca/inici.php).

De momento la reserva esta hecha para 25 personas.

Lugar de Encuentro. Terrassa

Saldremos de Terrassa, estación Terrassa Centre de la Renfe. 

Iremos perfilando tema coches, es interesante que todos digais si venis en coche o en tren. Como ya sabes de momento contamos con mis seis plazas (vehiculo de siete). Estoy seguro que como siempre nos van a sobrar vehiculos.

Hora de encuentro las 10h.

Haremos una parada a la Colonia Vidal antes de Berga, si es posible la visitaremos. Es un lugar genial de ver.

Llegaremos a la casa a la hora de comer, y nos instalaremos.

El sabado a la noche disponemos de una sala para hacer actividades. Aqui es donde espero vuestra participación, ya sea creando un taller, ya sea un karaoke, o juegos de mesa, ahi os dejo vuestra imaginación, que yo se que teneis mucha jajaja.

El domingo por la mañana haremos la excursion obligatoria al Nacimiento de les Fonts del Llobregat, fàcil sencilla, tiempo de compras, y regreso a la casa a la hora de comer.

El domingo a despues de comer regreso a una hora prudencial a Terrassa, mismo punto de salida.

La casa dispone de sabanas, y mantas, solo es necesario llevarse vuestras toallas de casa.

habitacio petita 5.JPG

PRECIO

60 € por persona, por pensión completa, y ademas la comida del sabado también. Y tambien hemos añadido los 7€ calculado de gasolina.

Es decir precio todo incluido

60 €

hacer  el ingreso de la totalidad.

Cuenta donde hacer el ingreso. :

2100 3377 51 21 00593989

debeis hacer constar Nick, Nombre y apellido. Solo tendré en cuenta la reserva de plaza aquel que págue la totalidad el précio. Si Gabriel fué germanico, yo no voy a ser menos, jajaja. Organizar algo asi siempre es dificil, y voy a ser serio en el tema, ok?.

Asi que quien quiera venir.

Primero.   Que lo comente

Segundo.  Hace el ingreso

Tercero.    Avisa de dicho ingreso.

Cuarto.     Quedará la plaza reservaba, y lo añadiré al listado.

Estamos a tres meses vista, falta tiempo, pero no lo dejeis para último momento. En cuanto queden cubiertas las 25 plazas, tendré que gestionar con la casa mas plazas, y lo mismo no sean posible asi, que los 25 primeros serán los que podran ir.

Ala ahi os dejo esta, espero que os animeis, ya sabeis que nuestras salidas son siempre muy divertidas, y que lo pasamos genial. Buen rollo y buenas amistades.

Un Beso para todos

Carlitusss

Visitas: 3237

Respuestas a esta discusión

Vaya que nivelazo de hiking, creo que todos volvimos con algún quilo de más :-)

Besos

Martin, Molt maques les fotos, has fet un report molt autentic, m'han agrada molt les teves fotos.

Petons

Xavi, espero que el teu company estigui millor, em sap greu! Vaig tornar molt oxigenat del cap de setmana, encara tiro d'aquella pau i energia aquesta setmana, gràcies a tots i als fotògrafs! Ja tinc posada una foto de fons de pantalla! Una abraçada i fins la propera!!. Sor Dida

No se si ho estic fent be, espero que si. Hola, aqui les fotos que vaig fer:

https://plus.google.com/photos/109913653163478083371/albums/5717640...

Espero haber-ho fet be i les pogueu veure. Un cap de setmana molt important per a mi. Pel companyerisme compartit i tot plegat. Petonets i abraçades a tots.

Gràcies, Gabriel, Mitu i Marcel (sor Dida) pel vostre suport. Per sort avui el meu company rebrà l'alta i les seqüeles no seran tan greus com temien. Una abraçada

Hola bona nit amics de singles gay nous i antics que vàrem anar plegats a Castellar de N'hug! Disculpeu la tardança en pronunciar-me i comentar i agrair una sèrie d'aspectes. En primer lloc i crec que pel que fa al tema més emocional i humà encoratjar i recolzar al Xavies Ciurans en aquests moments difícils amb el tema de la seva parella. Spero que aviat torneu a casa i feu vida normal xatos! Cuideu-vos molt i ànims. En segon lloc elogiar i felicitar al Carlitusss i col.laboradors que van preparar amb molts mesos de marge una logística, gestió i organització que va propiciar que el primer cap de setmana del grup a part de les sortides que s'han anat realitzant hagi estat fantàstic. Crec sincerament que tot aquest muntatge ens ha permès a tots plegats crèixes una mica més com a persones i enriquirnos i ampliar el ventall de possibles amistats noves i consolidació amb un caire més estret de les antigues sobretot d'aquells membres que som "més veterans" al grup. Les activitats que es van plantejar així con les dinàmiques de grup que van orignar-se i activitats quotidianes com àpats, xerrades, passeigs, etc., han aconseguit que fos tot un èxit. Per finalitzar però amb la intenció de jerarquitzar un xic amb un ordre el més coherent possible donar les gràcies a tots els participants nous i antics que amb la bona predisposició, bon rotllo i ganes de passar-ho bé i ampliar o consolidar amistats han fet que hàgim passat plegats un cap de setmana realment especial. Esperem que aviat poguem repetir i gaudir tant o més que aquest. Bé només dir que potser estaré un temps sense poder assistir a activitats d'àmbit físic perquè des de dimarts estic ingressat a la Teknon de Barcelona per operar-me d'hèrnia de disc. Estaré pendent del què aneu proposant i m'afegiré a alló que em sigui possible realitzar. No obstant mantindré el contacte habitual com sempre amb la gent de la qual disposo del seu telèfon o whats i amb la resta doncs via mail per la pàgina o mail privat. Molts petons i abraçades i que passeu una bona setmana! Va que aviat arriba Setmana Santa i hi haurà una aturadeta al camí jajaja. Sort demà alr que aneu a l'excursió martoniana i a qui pugui anar al Pla de la calma el dia 1. Quina pena perdre-m'ho però ja ni hauran més!see you soon guagos! Carles F. Vilassar.

Hola a tots,

Sembla que el tema del company del Xavier Ciurans està ben encarrilat, me n'alegro molt.... i espero que es recuperi ben bé. 

Gràcies pel missatge del Carles F, sempre és d'agrair llegir unes línies que poden copsar el sentiment general que va planar sobre l'exitós cap de setmana a Castellar de N'hug i sobretot enviar-te molts ànims per la teva operació, que de ben segur t'aportarà qualitat de vida. Només és qüestió de temps i paciència, i tu de paciència em penso que n'has de tenir molta.. ja t'ho vaig dir, que tot i només conèixer-te de poca estona em vas donar sensació de paciència i rigor al mateix temps, i això t'ajudarà en aquest procés que ara vius.

I ja per acabar comentar que tots els àlbums que heu penjat són una passada.... m'agraden molt perquè barregen el grup amb multitud de detalls que són bonics de tenir.

Apalà salutacions des de Vilanova i la Geltrú, en una setmana que ha estat una suma agre-dolça, que va iniciar-se amb el bon rotllo del finde, la sobtada notícia de la mort del pare d'una amiga (ja gran!!) el dissabte vespre, la tornada a la rutina laboral, la molt trista mort d'un amic meu el dilluns, per una meningitis fulminant, etc, etc... que encara em fan valorar més el que tinc i el que sóc.

(gràcies al Josuahhhhhhhhhhhh , jejeje per la recomanació que em va fer de la peli Vive como quieras, que tinc pendent veure quan la trobi)

petons i abraçades

xavi (de vilanova)

Hola, Xavi. Gràcies pel teus bons desitjos pel meu company. Lamento molt la mort del teu amic per meningitis. Jo vaig patir la mateixa situació al desembre del 2010 i ha estat una experiéncia molt difícil de superar. Espero que hagis tingut el consol de poder-te acomiadar. En el meu cas no va poder ser i el dol i dolor encara trigam més en marxar.

Felicitats a tots els fotògrafs de Castellar de N'hug. Heu fet un àlbum que torna al present tota aquesta vivència que ja està en el passat. Una abraçada a tots. Si tinc traça, temps i l'encerto enviaré les quatre mostres fotogràfiques que vaig fer.

Q bien se os ve a todos!!! Q envidia, si no fuera año tímido, me apuntaba yo tb. Supongo q el no conocer a nadie tb me tira para atrás!!! A ver si me animo al próximo
Sergio deja la timidez y apuntate al fin de semana de mayo ! Veras como no te arrepientes, un abrazo.

Nens aviam  aneu dient qui anirá a Besalú, que tenim foro obert ya fa un dies i esta ven mort!!! au petons.

RSS

Anuncios de Bares, restaurantes, viajes, ofertas, banca

Distintivo

Cargando…

© 2012   Creado por Clan-2000

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio