Singles Gay

La red single gratuita para LGTB

Hola estimades,

hi ha gent interessada en crear un grup de lesbianes? Crec que estaria bé ja que sempre som les més invisibles fins i tot dins aquest gueto que és els singles gai. Per cert, esteu d'acord en que estiguem en un registre de singles diferent i no com un grup més dins dels singles en general. Tenen por d'encomanar-se si ens posen a la mateixa pàgina que la resta de singles??? Jo m1he registrat avui als singles NORMALS</ i he intentat crear un grup de dones lesbianes quan una companya m'ha fet adonar que hi ha un registre a part per als gais i lesbianes!! No podia creure-ho. Com ho veieu?

Bé, tornant a la proposta: és fer un grup de lesbianes per anar al cine, al teatre, fer sortides , anar en bici, etc. Ho fem?

Visitas: 95

Responde a esto

Respuestas a esta discusión

Hola me llamo Virginia y me encantaría pertenecer grupos parece genial la idea,  es en esta pagina?? Bss

yo tb estoy sorprendida, tb soy de fuera y por supuesto que me encantaria conocer chicas, cuando querais podriamos hacer una kedada

bss

Genial!!
yo estaria interesada en aquest grup si em poguessis informar mes t'ho agrairia

hola!! ya anunciareis las salidad verdad?? leñes soy nueva y aun no domino muy bien, avisar por favor, muchas gracias. Mon.

Loli dijo:

CHICASSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! ya esta abierto el grupoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

Responder a debate

RSS

Anuncios de Bares, restaurantes, viajes, ofertas, banca

Distintivo

Cargando…

© 2012   Creado por Clan-2000

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat